Jumaat, 10 Julai 2009

kuantannnn

SHAH ALAM-KUANTAN....

Hehe...10 Julai 2009, jam 11 malam adalah waktu yang tertera di tiket ku.
Aku yang telah lama tidi aku tidak pulang ke kampung halaman telah membuat keputusan pulang selama 2 hari bagi mengiringi keberangkatan beberapa sahabat ku yang lain iaitu Bad, Erdho, Teha, Along, Lisa, Amin, Najib dan nazurah...
Waa, sebenarnya, aku ambil keputusan ini bagi mengubat kerinduan ku terhadap mereka nanti.aku harap, dengan keputusan ku ini akan mampu membuatkan hati ku terubat.

Dalam jam 10 malam, ak bersama Erdho (sahabat Indonesia yang begitu bisa-bisa aja) telah berangkat ke Terminal Bas Shah Alam di Section 17 ditemani oleh 2 sahabat ku iaitu Leo (ank org Original beb) dan Joe (rockers).

Bas sahabat ku, Erdho telahh berngakat lebey kurang jam 1045 malam. Pergilah seorang sahabat ke Universitinya untuk meneruskan pembelajarannya...

Manakala, bas ku ke Kuantan telah bertolak pada jam 1130 malom.. (lambat siol..)...

Dalam perjalanan ku, aku telah mendapat mesej dari sahabat bernama Sharifah Siti Nur Fatihah Zakaria. Beliau memberitahu ku akan perasaanya ketika itu tatkala beliau menemani daddynya makan di sebuah Restoran ala Bistro yang dinamakan WIRA SEJATI....(disinilah kami menghabiskan sisa-sisa hidup kami di UiTM bai...)
“aku pun rasa benda yang sama teha, ilek ar...perpisahan kita ni dalam keadaan semua hepi..it much more better beb”,,,hehehe

Aku tiba di kuantan lebey kurang 330 pagi...waktu yang sama teha sampai tuh...(ish, cm ada jodoh jek aku ni ngan si teha jamban besar nehhhhh, (P/s:amin jgn jeles lak)...kikiki)...

Setibanya aku di Terminal Makmur, tanpa melengahkan masa, aku cari la pot tido..hehehe..(nak sambung tydo beb)...bukan pe, aku malas balik lagi..nak tunggu siang, senang dapat beli tiket balik ke shah alam trus..hehehe...
Ni nak gitaw, masa aku tydo, aku mimpi lor...tp, lpe lak mimpi pew...apa yang pasti, aku telah bangun tydo jam 630 pagi...(berjejeran air liur ku, hehehehe)..malu la plop...kikiki
Pada waktu ni kan, ada la sorang indi tuh, tnye sesuatu kat aku, tp, aku dalam keadaan mamai dan malas nak layan kerana nak cover air liur basi ku..kui3...aku pun pura-pura x dengar..ternyata, usaha ku berjaya..”pekak rupanya budak ni”, katanya kepada ku..hahahaha...(hebat kan aku berlakon)hehehehe

Aku bingkas bangun, untuk solat subuh, (wow, beriman nya aku...kui3..)

Jam 730 pagi, aku beli tiket. Then, aku blah ke megamall untu menaiki bas menuju ke rumah ku....
Sekarang, aku da kat umah..............

YEAHHHHHHH

2 ulasan:

  1. hmmmm....mish u beb..nape cakap aku jamban besar??????????????kuang hajaq lo...wek!

    BalasPadam
  2. oit nama aku mana nyer..... nie berapa kali check blog nie.....siol x ingat nama aku plak....huhuhuhu......ker ade krisis ngan nie.... siol la ko awal....ngeh ngeh ngeh

    BalasPadam